תקנון מועדון לקוחות

כללי

  1. מטרת התקנון להסדיר את הכללים לפיהם מתנהל מועדון הלקוחות של חברת איי.אנ.ג'י ספורט טריידינג, ח.פ. 514672419 (להלן: "החברה").
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תקנון מועדון הלקוחות מעת לעת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, וזאת בכפוף להוראות כל דין.

הגדרות:

  1. "הרשת" – רשתות החנויות/הדוכנים המופעלים על ידי החברה.
  2. "חבר" – לקוח שמילא את פרטיו בטופס הצטרפות באתר החברה והחברה אישרה את חברותו במועדון.
  3. "הטבות מועדון" – הטבות המועדון יהיו אך ורק ההטבות המתוארות להלן. החברה שומרת על זכותה לשנות את הטבות המועדון על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת בכפוף להוראות כל דין:
  • הזכות להטת חבר מועדון – חבר המועדון יהיה זכאי להנחה של 15% הנחה בקנייה בסניפי הרשת השונים, ככל שישנן ו/או שיהיו. ההטבה תקפה בעבור החבר בלבד, כנגד הצגת ת"ז. אין כפל מבצעים והנחות במימוש ההטבה.

הצטרפות וחברות במועדון

  1. ההצטרפות למועדון הלקוחות (להלן: "המועדון") של החברה תתאפשר לכל המעוניין בכך, בכפוף למילוי פרטים וחתימה במסגרת בקשת הצטרפות בנוסח שיקבע על ידי החברה (להלן: "בקשת ההצטרפות"), באתר האינטרנט של החברה או בסניפי החברה השונים – באמצעות מחשב הסניף .
  2. האחריות על נכונות הפרטים ומהימנותם, ועדכון הפרטים ככל שיש בהם שינוי, הינה על המבקש להצטרף.
  3. החברה לא תדחה בקשת הצטרפות ולא תבטל חברות במועדון, אלא בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי, מטעמים סבירים ובהתאם להוראות כל דין.
  4. החברות במועדון מותנית בין היתר במילוי טופס הסכמה להצטרפות המועדון הכוללת את הפרטים האישיים של המבקש להצטרף ובמסגרת כך: שם מלא, מספר תעודת זהות, תאריך לידה, כתובת מגורים ומספר נייד, והסכמה לקבלת דיוור או פרסום מהחברה לטלפון הנייד ו/או לכתובת הדואר ו/או לכתובת הדואר האלקטרוני ו/או בכל דרך אחרת בהתאם להוראות כל דין. מסירת הפרטים תלויה ברצונו ובהסכמתו החופשית של החבר.
  5. למען הסר ספק מובהר כי בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, חתימת המבקש להצטרף על גבי טופס ההסכמה להצטרפות ובמסגרתו מתן הסכמה לקבלת דיוור, תהווה הסכמה לאפשר לחברה לעשות שימוש בנתונים לצרכי דיוור או פרסום.
  6. בכפוף להוראות כל דין חבר המועדון מאשר כי החברה רשאית לשלוח לו דיוור ללא הגבלת זמן ו/או תלות בתקופת החברות במועדון.
  7. ככל שברצון חבר המועדון להפסיק את קבלת הדיוור הוא יודיע בכתב לחברה והיא תפעל להסירו מרשימת הדיוור מיד עם הודעתו.
  8. חבר מועדון רשאי בכל עת להודיע להנהלת המועדון על סירובו לקבל הדיוור, דרך כלל או מסוג מסוים, ולחזור בו מהסכמתו. הודעת הסירוב כאמור תינתן בכתב.
  9. בעת הצטרפות למועדון, חבר המועדון מביע מסכים כי פרטיו יישמרו בכתב ו/או במדיה דיגיטלית על פי החלטת הנהלת המועדון מעת לעת. מסירת הפרטים תלויה ברצונו ובהסכמתו החופשית של חבר המועדון.
  10. בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים אותם ימסור חבר המועדון כמפורט לעיל, יישארו בידי הנהלת המועדון ו/או מי מטעמה אשר לא יעשו בהם שימוש למעט לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק ודיוור שיבוצעו על ידי החברה ו/או מי מטעמה, והכל בכפוף להוראות כל דין.
  11. חבר מועדון זכאי לעיין במידע אודותיו, המוחזק במאגר המידע של החברה.
  12. חבר מועדון שמצא, לאחר עיון במידע אודותיו, כי המידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לחברה, בבקשה לתקן את המידע.

תקופת החברות במועדון

  1. תקופת החברות במועדון (להלן: "תקופת החברות") תחל במועד קבלת אישור החברה על ההצטרפות למועדון, ותסתיים במועד כמתואר להלן (לפי המוקדם):
  • בתום שנה אחת מיום תחילת החברות ככל ולא חידש החבר את חברתו;
  • במועד שבו תבוטל חברותו של החבר כמתואר בסעיפים 5.6 ו-6.5 לתקנון זה.
  1. תקופת חידוש החברות במועדון, תחל במועד שבו יחולו התנאים המפורטים להלן במצטבר (להלן: "תקופת החידוש"):
  • הסתיימה תקופת החברות הראשונה או תקופת חידוש קודמת, לפי העניין;
  • ביקש החבר לחדש ולהאריך את חברותו במועדון.
  1. תקופת החידוש תסתיים במועד כמתואר להלן (לפי המוקדם):
  • לאחר שנה אחת מיום ההרשמה למועדון או חידושו, לפי העניין;
  • במועד שבו תבוטל חברותו של החבר כמתואר בסעיפים 5.6 ו-6.5 לתקנון זה.
  1. בסיום תקופת החברות במועדון, לא ניתן יהיה עוד לצבור הטבות בקניה ו/או לממש הטבות קיימות.

תנאי החברות

  1. החברות במועדון הינה של החבר באופן אישי ואינה ניתנת להעברה או לשימוש על ידי אחר או באמצעות אחר. החברות מוגבלת ללקוחות פרטיים בלבד אשר אינם לקוחות עסקיים ואינם תאגידים.
  2. הזכאות להטבות המועדון מותנית במסירת פרטים מזהים במעמד הקניה, בצרוף תעודת זהות או רישיון נהיגה של החבר (להלן: "תעודה מזהה").
  3. ניתן לעשות שימוש בחברות המועדון בכל סניפי הרשת בישראל, ככל שישנן ו/או ככל שיהיו.
  4. חבר המועדון יהיה זכאי להטבות המועדון כמפורט בסעיף 2.4 לעיל.
  5. במהלך קיום מבצעים מסוימים או הטבות מסוימות, כפי שיוגדרו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, תהיה החברה רשאית להגביל את זכותם של חברי המועדון לממש את הטבות המועדון ו/או להגביל את השימוש בהטבה אחת בלבד, כלומר – יהיה על החבר לבחור – להשתמש בהטבות המועדון או להשתמש בהטבה כללית אחרת.
  6. החברה תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, במידה ופעל בניגוד להוראות התקנון, ובכפוף להוראות כל דין.
  7. במקרה של שימוש בחברות המועדון שלא בתום לב, החברה רשאית להפסיק את החברות במועדון הלקוחות לאלתר, בהתאם לשיקול דעתה ובכפוף להוראות כל דין.
  8. כל חבר מועדון יהיה רשאי להפסיק את חברותו במועדון באמצעות שליחת הודעת דוא"ל לפרטי הקשר המפורטים בסעיף 43 לתקנון זה. הודעת החבר על הפסקת חברותו במועדון תחשב כהודעת ויתור על זכויותיו והטבותיו שנצברו במועדון הלקוחות, ככל שנצברו.

זכויות החברה

מבלי לגרוע מכל זכות הנתונה לחברה לפי כל דין ו/או לפי תקנון זה, שומרת לעצמה החברה גם את הזכויות הבאות:

  1. לעדכן לפי שיקול דעתה את חברי המועדון בהטבות נוספות, מבצעים מיוחדים, עדכונים מוקדמים לגבי מכירות סוף עונה, הגעת קולקציות חדשות, וכיוצא בזה מבצעים אחרים, הכול לפי שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט של החברה.
  2. להחיל, לעדכן, לשנות, להפחית או להעלות את סך דמי הצטרפות לחבר מועדון או דמי חידוש, ככל שיהיו, הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ובכפוף להוראות כל דין.
  3. בכל מקרה של ביטולה המוקדם של החברות במועדון בין אם ביוזמת הלקוח ובין אם ביוזמת החברה, מובהר מפורשות כי דמי חידוש החברות, ככל שנדרשו ושולמו, לא יוחזרו לחבר מכל סיבה שהיא. במקרה שכזה יראו במימוש הטבה כמפורט בסעיף 5.1 לעיל, כתמורה מלאה בגין דמי ההצטרפות או דמי החידוש כאמור.
  4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את  מועדון הלקוחות בכל שלב שהוא ו/או לשנות את תנאיו ואת ההטבות הניתנות לחברים בו, בכפוף להתראה מוקדמת לחברי המועדון, כנדרש ולהוראות כל דין.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות להאריך או להפסיק את פעילות המועדון בהודעה מראש, בהתאם להוראות כל דין – הארכת פעילות המועדון – בהודעה של 30 יום מראש; הפסקת פעילות המועדון – בהודעה של 8-9 חודשים מראש; הודעות כאמור יפורסמו בדרך בה בחר החבר לקבל הודעות מהחברה. הפסקת פעילות המועדון ביוזמת החברה תאפשר לחבר לממש את ההטבות שצבר כאמור בתקנון זה, עד לתום מועד תקופת חברותו. עם מתן הודעת הפסקת הפעילות רשאית החברה שלא לצרף חברים חדשים.
  6. החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את החברות של כל חבר מטעמים סבירים, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ובכלל זה: שימוש לרעה בחברות המועדון, סכסוך בין החברה לחבר מכל סיבה שהיא, הפרת התחייבות החבר כלפי החברה או אי ביצוע תשלום שהחבר התחייב לבצעו כלפי החברה, התנהגות חבר באופן הפוגע החברה ו/או בתחום חנויות החברה, וכיוצ"ב כל התנהגות ו/או התנהלות של החבר שאינה מקובלת על החברה.

כללי

  1. תקנון זה יחול על כל חברי המועדון.
  2. אלא אם ייקבע אחרת מפורשות בכתב, לא יתקיים כפל מבצעים ו/או הטבות.
  3. החברה רשאית להודיע לחברי המועדון על הפסקת פעילות המועדון בכל דרך, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף למתן התראה מראש בהתאם להוראות כל דין.
  4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, בכפוף להוראות כל דין. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהיה מצוי באתר החברה.
  5. התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומופנה לכל קהל חברי המועדון, נשים וגברים כאחד.
  6. תקנון זה מהווה את תנאי ההצטרפות למועדון הלקוחות, וכל חבר מועדון ייחשב כמי שקרא, הבין והסכים לכלל הוראות תקנון זה.
  7. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
  8. לרשות חברי המועדון יעמדו נציגי השירות של החברה בימים א'-ה' בין השעות 09:00 – 17:00 בטלפון: 03-7295003,שלוחה. או בכתובת הדואר האלקטרוני כדלקמן: מייל: on@ingsport.co.il
  9. ניתן לעיין בתקנון מועדון הלקוחות במשרדי החברה בכתובת: הברזל 34 כניסה ב, קומה 3, תל אביב
  10. תקנון זה, וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש על פיו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, יוכפפו לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לתקנון ולשימוש על פיו תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים באזור המרכז.

עדכון: אפריל 2022

7043\1\95