Back to grid

מקומות טובים לריצה

מקומות טובים לריצה ריצה היא פעילות בריאה ומשחררת שעוזרת לפתח סיבולת לב-ריאה ושומרת על הגוף רענן ומאוזן. זה מסוג הפעולות שכל אחד יכול לעשות  בזמנו הפנוי, בתנאים שנוחים ונכונים לו. הסיבות ליציאה לריצה משתנות מאדם לאדם, לכל אחד יש את המניעים והפסגות האישיות שהוא רוצה לכבוש, אך המשותף הוא בדרך כלל המקומות שבוחרים לרוץ בהם: יש מספר אתרים שהריצה הפכה כבר לחלק בלתי נפרד מהנוף, מההווי, לאחת האטרקציות המרכזיות שלהם. הפארק – זה המקום הקלאסי לרוץ בו, ושתעלו על נעלי ריצה ותגיעו לפארק הקרוב אליכם, אתם תגלו שאנשים רבים חושבים כמוכם. מרבית הפארקים בנויים בין היתר, גם לספורט, וניתן למצוא בהם מסלולים ייעודיים לריצה וגם לרכיבה על אופניים. כך שכל שעליכם לעשות כשאתם מגיעים זה לבחור את הנתיב שתרוצו בו, או לתכנן אחד משלכם בהתאם להיכרות שלכם עם תנאי השטח או הסקרנות.   ההליכון במכון הכושר – היתרון הבולט בריצה על ההליכון הוא אי התלות שלכם במזג האוויר שבחוץ, הוא לא פקטור בתהליך שלכם. אתם יכולים לפקוד את מכון הכושר בגשם זלעפות או בחמסין ולהנות תמיד מסביבה נוחה ונעימה שתסייע לכם להגשים את המטרות והיעדים שלכם. על ההליכון אתם שולטים במצב – במהירות, ובאופי המשטח שתרצו לרוץ עליו.   ברחוב – אתם יכולים לרוץ בדרך לבית של קרוב משפחה או חברים שגרים יחסית קרוב, ובמידה ומקום העבודה קרוב אליכם מספיק גם, אתם יכולים לרוץ אליו או ממנו במקום לקחת את האוטובוס או הרכב (רק אל תשכחו לקחת אתכם תיק קטן עם בגדים להחלפה), כך תגיעו רעננים וערניים לעבודה, עם כוחות ומוטיבציה. אם תרוצו בסוף יום העבודה מהמשרד לבית, אתם תפרקו את כל האנרגיות שהצטברו במהלך היום ותתעלו אותן למקום חיובי.     חוף הים – מעבר לעובדה שמדובר בלוקיישן ציורי שיגרום לכם להרגיש בפרסומת ספורטיבית עם נעלי ריצה מקצועיות של און קלאוד, יש שם אוויר טוב, בריזה, וגם שקט יחסי בשעות מסוימות. חוף הים הוא אזור רחב ופתוח שמאפשר לכם חופש פעולה, לרוץ בראש שקט ולהתחבר לריח ולצלילים של הגלים. החול יהווה אתגר נחמד ומהנה לרצים המתקדמים מביניכם.    ריצה מאוד בריאה לגוף ולנפש, זו פעילות שכל אחד יכול להתחיל לעשות אותה, בקצב ובזמן הנכון לו, מבלי לגרוע מחיי היום-יום הרגילים, כי אפשר לרוץ כמעט בכל מקום – בים, בפארק, על ההליכון בחדר הכושר וגם ברחוב: בדרך לעבודה או מהעבודה חזרה הביתה, ופשוט להתנתק מהסביבה, להתחבר לעצמכם, ולהנות מהדרך.  הדגמים שלנו Centre Court cloudboom Cloud Hi Cloud Hi Edge Cloudrock Waterproof Cloudswift Cloud 70 | 30 CloudFlyer Wide Advantage clubhouse Cloudstratus Cloud cloudflow cloudace cloudflyer cloud-x cloudsurfer Cloudventure Cloud terry cloudmonochrome cloudultra cloudnova
מקומות טובים לריצה

מקומות טובים לריצה

ריצה היא פעילות בריאה ומשחררת שעוזרת לפתח סיבולת לב-ריאה ושומרת על הגוף רענן ומאוזן. זה מסוג הפעולות שכל אחד יכול לעשות  בזמנו הפנוי, בתנאים שנוחים ונכונים לו. הסיבות ליציאה לריצה משתנות מאדם לאדם, לכל אחד יש את המניעים והפסגות האישיות שהוא רוצה לכבוש, אך המשותף הוא בדרך כלל המקומות שבוחרים לרוץ בהם: יש מספר אתרים שהריצה הפכה כבר לחלק בלתי נפרד מהנוף, מההווי, לאחת האטרקציות המרכזיות שלהם.

  • הפארק – זה המקום הקלאסי לרוץ בו, ושתעלו על נעלי ריצה ותגיעו לפארק הקרוב אליכם, אתם תגלו שאנשים רבים חושבים כמוכם. מרבית הפארקים בנויים בין היתר, גם לספורט, וניתן למצוא בהם מסלולים ייעודיים לריצה וגם לרכיבה על אופניים. כך שכל שעליכם לעשות כשאתם מגיעים זה לבחור את הנתיב שתרוצו בו, או לתכנן אחד משלכם בהתאם להיכרות שלכם עם תנאי השטח או הסקרנות.

 

  • ההליכון במכון הכושר – היתרון הבולט בריצה על ההליכון הוא אי התלות שלכם במזג האוויר שבחוץ, הוא לא פקטור בתהליך שלכם. אתם יכולים לפקוד את מכון הכושר בגשם זלעפות או בחמסין ולהנות תמיד מסביבה נוחה ונעימה שתסייע לכם להגשים את המטרות והיעדים שלכם. על ההליכון אתם שולטים במצב – במהירות, ובאופי המשטח שתרצו לרוץ עליו.

 

  • ברחוב – אתם יכולים לרוץ בדרך לבית של קרוב משפחה או חברים שגרים יחסית קרוב, ובמידה ומקום העבודה קרוב אליכם מספיק גם, אתם יכולים לרוץ אליו או ממנו במקום לקחת את האוטובוס או הרכב (רק אל תשכחו לקחת אתכם תיק קטן עם בגדים להחלפה), כך תגיעו רעננים וערניים לעבודה, עם כוחות ומוטיבציה. אם תרוצו בסוף יום העבודה מהמשרד לבית, אתם תפרקו את כל האנרגיות שהצטברו במהלך היום ותתעלו אותן למקום חיובי.  

 

  • חוף הים – מעבר לעובדה שמדובר בלוקיישן ציורי שיגרום לכם להרגיש בפרסומת ספורטיבית עם נעלי ריצה מקצועיות של און קלאוד, יש שם אוויר טוב, בריזה, וגם שקט יחסי בשעות מסוימות. חוף הים הוא אזור רחב ופתוח שמאפשר לכם חופש פעולה, לרוץ בראש שקט ולהתחבר לריח ולצלילים של הגלים. החול יהווה אתגר נחמד ומהנה לרצים המתקדמים מביניכם. 

 

ריצה מאוד בריאה לגוף ולנפש, זו פעילות שכל אחד יכול להתחיל לעשות אותה, בקצב ובזמן הנכון לו, מבלי לגרוע מחיי היום-יום הרגילים, כי אפשר לרוץ כמעט בכל מקום – בים, בפארק, על ההליכון בחדר הכושר וגם ברחוב: בדרך לעבודה או מהעבודה חזרה הביתה, ופשוט להתנתק מהסביבה, להתחבר לעצמכם, ולהנות מהדרך.