Back to grid

5 טיפים להליכה ספורטיבית אפקטיבית

לפעמים כל מה שצריך כדי לנקות את הראש בסוף יום העבודה העמוס, או כדי לעשות משהו טוב בשביל הנפש – זה לצאת להליכה. לכבות את המחשבות לזמן מה, ופשוט ללכת, להנות מהשקט (או המוזיקה), מהלבד, ולסיים את המסלול עם אנרגיות מחודשות. עבור אנשים שרוצים לאמץ שגרה ספורטיבית, הליכה זה מקום מצוין להתחיל ממנו, אך חשוב לעשות את זה בחוכמה ובזהירות, כדי להנות מהדרך ולשמור על הבריאות. רוצים לדעת כיצד ללכת נכון? הנה 5 טיפים שיעזרו לכם:   1. סדר עבודה – עליכם להגדיר לעצמכם מתי בדיוק אתם רוצים לצאת להליכה, קחו לכם שעה קבועה ביום, תקבעו כמה פעמים בשבוע אתם רוצים לצאת להליכה עם נעלי און קלאוד שלכם (מומלץ 3 פעמים בשבוע לפחות), ולמשך כמה זמן בכל סשן. כל זאת על מנת להפוך את ההליכה הספורטיבית לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלכם, להפוך אותה להרגל, משהו שהוא טבעי עבורכם.  2. קחו את זה לאט – בכל תחביב חדש שמאמצים יש את ההתלהבות של ההתחלה, והמוטיבציה לתת את כל מה שיש, אז אתם נכנסים לחנות ספורט אונליין, רוכשים נעלי הליכה לגברים ומתחילים ללכת, שזה מצוין, זה מדהים, אך חשוב שתכירו את הגוף שלכם ואת הגבולות שלו – תתחילו במסלול של חצי שעה, 45 דקות לכל היותר, לכו לאט, ברגוע. כשתרגישו שזה מתחיל להיות קל לכם מדי, תאריכו את המסלול, בהדרגה.   3. מה אוכלים? – כדי שההליכה תהיה אפקטיבית, ותעזור לכם לשמור על הבריאות, חשוב שתהיו בבקרה על התפריט היומי שלכם, אתם לא צריכים לעשות שינוי קיצוני, אלא רק לדאוג שהגוף שלכם מקבל את הויטמינים, המינרלים, הפחמימות והחלבונים שהוא זקוק להם. כמו כן, עליכם לוודא שאתם לא אוכלים ארוחה גדולה מדי לפני היציאה להליכה – כי זה יכביד עליכם. בנוסף, הקפידו לאכול משהו קל לאחר ההליכה כמו פרי או יוגורט.  4. בגדים נוחים ונעליים נוחות – הליכה ספורטיבית היא לא הליכה רגילה לסופר או לקניון עם חברים, זו הליכה שצריכה להיעשות בצורה מסוימת – עם גב זקוף, מבט קדימה, ובקצב אחיד, ולכן עליכם לוודא שאתם לובשים בגדים שנוח לכם ללכת בהם, ונועלים נעליים איכותיות שלא מכאיבות, פוצעות או מתפרקות לכם בדרך. אצלנו תמצאו המון נעלי הליכה מומלצות ונוחות, שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם הולכים על עננים, ויתמכו בכף הרגל שלכם בעת הפעילות. כמו כן אצלנו תמצאו ביגוד ספורט איכותי, נעים ונושם: חולצות ספורט, ומכנסי ספורט לגברים ולנשים. 5. גיוון הוא שם המשחק – הסכנה הכי גדולה עם כל תחביב חדש זה שאחרי זמן מה נמאס ממנו בגלל שלכאורה הכל אותו דבר, הכל מתנהל באותה צורה תמיד – שוב אותו מסלול, שוב אותה שעה ביום. אז כדי שלא תמאסו בהליכה, תגוונו את המסלולים שאתם נוהגים ללכת בהם, ואת הזמנים במידת האפשר, חפשו דרכים חלופיות, מקומות מעניינים שלא הלכתם בהם עד כה ויהיה נחמד לחקור עם נעלי On  כדי לעורר את המוטיבציה מחדש.       הליכה ספורטיבית היא דרך מצוינת להכניס קצת עניין וספורט לחיים, אך כדי להפיק ממנה את המיטב ולהנות ככל האפשר חשוב להצטייד בביגוד והנעלה מתאימים, להתחיל בקטן אך לשמור על רצף של לפחות 3 פעמים בשבוע, לגוון את מסלולי ההליכה, ולשמור על תפריט מאוזן.  הדגמים שלנו Centre Court cloudboom Cloud Hi Cloud Hi Edge Cloudrock Waterproof Cloudswift Cloud 70 | 30 CloudFlyer Wide Advantage clubhouse Cloudstratus Cloud cloudflow cloudace cloudflyer cloud-x cloudsurfer Cloudventure Cloud terry cloudmonochrome cloudultra cloudnova

לפעמים כל מה שצריך כדי לנקות את הראש בסוף יום העבודה העמוס, או כדי לעשות משהו טוב בשביל הנפש – זה לצאת להליכה. לכבות את המחשבות לזמן מה, ופשוט ללכת, להנות מהשקט (או המוזיקה), מהלבד, ולסיים את המסלול עם אנרגיות מחודשות. עבור אנשים שרוצים לאמץ שגרה ספורטיבית, הליכה זה מקום מצוין להתחיל ממנו, אך חשוב לעשות את זה בחוכמה ובזהירות, כדי להנות מהדרך ולשמור על הבריאות. רוצים לדעת כיצד ללכת נכון? הנה 5 טיפים שיעזרו לכם:  



1. סדר עבודה – עליכם להגדיר לעצמכם מתי בדיוק אתם רוצים לצאת להליכה, קחו לכם שעה קבועה ביום, תקבעו כמה פעמים בשבוע אתם רוצים לצאת להליכה עם נעלי און קלאוד שלכם (מומלץ 3 פעמים בשבוע לפחות), ולמשך כמה זמן בכל סשן. כל זאת על מנת להפוך את ההליכה הספורטיבית לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלכם, להפוך אותה להרגל, משהו שהוא טבעי עבורכם.



 2. קחו את זה לאט – בכל תחביב חדש שמאמצים יש את ההתלהבות של ההתחלה, והמוטיבציה לתת את כל מה שיש, אז אתם נכנסים לחנות ספורט אונליין, רוכשים נעלי הליכה לגברים ומתחילים ללכת, שזה מצוין, זה מדהים, אך חשוב שתכירו את הגוף שלכם ואת הגבולות שלו – תתחילו במסלול של חצי שעה, 45 דקות לכל היותר, לכו לאט, ברגוע. כשתרגישו שזה מתחיל להיות קל לכם מדי, תאריכו את המסלול, בהדרגה. 



 3. מה אוכלים? – כדי שההליכה תהיה אפקטיבית, ותעזור לכם לשמור על הבריאות, חשוב שתהיו בבקרה על התפריט היומי שלכם, אתם לא צריכים לעשות שינוי קיצוני, אלא רק לדאוג שהגוף שלכם מקבל את הויטמינים, המינרלים, הפחמימות והחלבונים שהוא זקוק להם. כמו כן, עליכם לוודא שאתם לא אוכלים ארוחה גדולה מדי לפני היציאה להליכה – כי זה יכביד עליכם. בנוסף, הקפידו לאכול משהו קל לאחר ההליכה כמו פרי או יוגורט.



 4. בגדים נוחים ונעליים נוחות – הליכה ספורטיבית היא לא הליכה רגילה לסופר או לקניון עם חברים, זו הליכה שצריכה להיעשות בצורה מסוימת – עם גב זקוף, מבט קדימה, ובקצב אחיד, ולכן עליכם לוודא שאתם לובשים בגדים שנוח לכם ללכת בהם, ונועלים נעליים איכותיות שלא מכאיבות, פוצעות או מתפרקות לכם בדרך. אצלנו תמצאו המון נעלי הליכה מומלצות ונוחות, שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם הולכים על עננים, ויתמכו בכף הרגל שלכם בעת הפעילות. כמו כן אצלנו תמצאו ביגוד ספורט איכותי, נעים ונושם: חולצות ספורט, ומכנסי ספורט לגברים ולנשים.



5. גיוון הוא שם המשחק – הסכנה הכי גדולה עם כל תחביב חדש זה שאחרי זמן מה נמאס ממנו בגלל שלכאורה הכל אותו דבר, הכל מתנהל באותה צורה תמיד – שוב אותו מסלול, שוב אותה שעה ביום. אז כדי שלא תמאסו בהליכה, תגוונו את המסלולים שאתם נוהגים ללכת בהם, ואת הזמנים במידת האפשר, חפשו דרכים חלופיות, מקומות מעניינים שלא הלכתם בהם עד כה ויהיה נחמד לחקור עם נעלי On  כדי לעורר את המוטיבציה מחדש.    

 

הליכה ספורטיבית היא דרך מצוינת להכניס קצת עניין וספורט לחיים, אך כדי להפיק ממנה את המיטב ולהנות ככל האפשר חשוב להצטייד בביגוד והנעלה מתאימים, להתחיל בקטן אך לשמור על רצף של לפחות 3 פעמים בשבוע, לגוון את מסלולי ההליכה, ולשמור על תפריט מאוזן.