Back to grid

חשיבות נושא הקיימות במותג On

קיימות היא ערך מוביל עבור החברה למייסדי החברה שגדלו בהרי שוויץ , יש חיבור מיוחד לטבע ומחוייבות לשמירתו. החברה מקיימת , ומקפידה על צימצום פליטת גזי חממה ושימוש בחומרים ממוחזרים בכל מוצריה
חשיבות נושא הקיימות במותג On

קיימות עבורנו היא דרך חיים והליבה ממנה נובעת היצירתיות שלנו. אנחנו לא מאמינים שביצועים וקיימות הם מושגים סותרים או מנוגדים. אנו מאמינים שהם מושגים משלימים. באון אנחנו  משלבים אותם באמצעות חדשנות ויצירתיות למציאת פתרונות יעילים יותר.

קיימות נמצאת גבוה במודעות שלנו יש האומרים שניתן לדעת כמה ברצינות חברה מתייחסת להשפעה שלה על החברה ועל הסביבה על פי המבנה הארגוני שלה. ב- On, קיימות נמצאת גבוה במודעות שלנו והיתה נדבך משמעותי באופן העבודה שלנו עוד הרבה לפני שהיינו חברה שהיתה בגודל שנזקק לתרשים ארגוני. הקיימות באון התחילה אצל המייסדים ומשם הונחלה לכל הצוות. כדי לחולל שינוי אמיתי, קיימות חייבת להיות בראש סדר העדיפויות של כל אחד מאיתנו.

"התבגרות בהרי האלפים השוויצרים נותנת לך הערכה מיוחדת לעולם הטבע", אומר קספר קופטי אחד ממייסדי און. "הטבע הוא לא רק המקום בו אנו משחקים, הוא גם מקור ההשראה שלנו ומעל הכל, זה הבית שלנו. אז כמובן שתמיד רצינו להגן עליו. אך כעת, כחברה גלובלית באמת עם קהילה עולמית, האתגרים העומדים בפני העולם מקבלים משמעות חדשה, ואנו לוקחים על עצמנו יותר אחריות. הדבר המגניב עם קיימות הוא שלדעתנו, זה מפתח לחידוש וביצועים טובים יותר עבור תהליכים ומוצרים. וזה תמיד היה בלב מה שאנחנו עושים."

לשינויי האקלים יש השפעה דרמתית על העולם סביבנו מאחר ואנחנו מבלים זמן רב בטבע, אנחנו מבחינים בשינויים ובהשפעה שלהם ממש קורים לנגד עינינו. האינסטינקט שלנו הוא לפעול ולחפש פתרון מהיר, אך קיימות היא תחום מורכב. אנחנו מותג קטן יחסית, אז כדי להיות יעילים ואפקטיביים, אנחנו צריכים לבחור את הדרך שלנו באופן מדויק. כמו בספורט, אתה צריך להתמקד כדי להצליח. לעשות קצת מהכל רק מדלל את האנרגיה ופוגע ביכולת לגרום לאפקט משמעותי. על ידי התמקדות בתחומים בהם יש לנו הכי הרבה השפעה, אנו מבטיחים שאנחנו עושים את ההבדל הגדול ביותר האפשרי.

כדי להתמקד בכיוון הנכון, ערכנו ניתוח מקיף של הקיימות בתחום העשיה שלנו. זה עזר לנו לזהות הזדמנויות למקד את המאמצים שלנו. זה לא אומר שאנחנו מתעלמים מנושאים שמחוץ למוקד זה, אבל זה נותן לנו סקירה מלאה ועוזר לנו להגדיר יעדים ברורים לחברה.

צריך לזכור שקיימות אינה תחום של שחור – לבן, נכון – לא נכון. הדברים שתראה ישתנו בהתאם לזווית ממנה אנחנו מסתכלים ובהתאם לסדרי העדיפויות של החברה. לכן חשוב שנבסס את האסטרטגיה והיוזמות שלנו על נתונים. אנחנו מאוד מאמינים בדאטה, הגדרת יעדים ומדידת ביצועים. את הדרך שלנו אנחנו מיישמים גם על תחום הקיימות. עברנו על כמות עצומה של מחקר מדעי ומיפינו את התחום. עבודת המחקר עזרה לנו לדעת היכן אנו נמצאים ולסמן לאן אנו רוצים להגיע – באופן שניתן למדידה. ככל שיהיו יותר גופים ויותר אנשים שיהיו מודעים לקיימות ויפעלו מתוך תפיסת הקיימות, נוכל כך להשפיע יותר על התחום.